Verzenden en Retourneren

 

TARIEVEN VERZENDKOSTEN RIDECARS

De tarieven voor het verzenden staan aangegeven bij de artikelen. Bij het door u gewenste product, kunt u de betreffende verzendkosten vinden. RideCarsis niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van goederen tijdens verzending door PostNL.

Bestellingen geplaatst bij vooruit betaling (overschrijving) worden verstuurd zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven. U ontvangt bericht via de email,zodra wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling zal worden verstuurd. Dit zal in principe de volgende of de daarop volgende werkdag zijn. Bestellingen geplaatst via Ideal betaling worden in principe de eerstvolgende of de daarop volgende werkdag verstuurd. U ontvangt een bericht via de email wanneer uw bestelling zal worden verstuurd. Op zaterdagen zijn we niet in staat om te versturen.

In principe bezorgt PostNL de bestellingen binnen 2 werkdagen bij u thuis,echter kan het helaas voorkomen dat het iets langer duurt. Hier kunnen wij niet aansprakelijk voor worden gesteld. De pakketten worden verstuurd door en onder de voorwaarden van PostNL, zie hiervoor http://www.postnl.nl.

Wanneer een geplaatste bestelling niet wordt aangenomen door de klant of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, dan zijn de gemaakte verzendkosten altijd voor rekening van de klant! Bestellingen worden maximaal 1 week voor u gereserveerd. Wanneer u voor vooruit betaling (overschrijving) kiest en wij binnen deze periode uw betaling niet hebben ontvangen, dan zal uw bestelling worden geannuleerd.

Wanneer u een bestelling plaatst krijgt u automatisch een bevestiging via de e-mail.

 

 

Producten retourneren aan RideCars

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren.

Conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, dan komen de kosten van terugzending voor zijn rekening. Mocht u een artikel willen retourneren, neem dan eerst contact op met RideCars. U ontvangt dan verdere instructies per e-mail over de manier waarop u het artikel aan ons kunt terug sturen. U dient zelf zorg te dragen voor de retour zending. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst.

 

Heeft u een klacht?

RideCars doet er alles aan om u tevreden te stellen met onze producten. Helaas kan het voorkomen dat een product niet geheel naar uw wens is en u een klacht wilt indienen. We helpen u graag problemen in onderling overleg op te lossen.

Voor uw klachten kunt u direct contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen op de contactpagina, of door een e-mail sturen aan info@ridecars.nl.

Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. U ontvangt allereerst een ontvangstbevestiging dat uw klacht bij ons is binnengekomen. In sommige gevallen is het nodig om extra informatie te verkrijgen om uw klacht goed te kunnen beantwoorden. In ieder geval zullen wij binnen enkele dagen uw klacht behandelen en beantwoorden. Wanneer een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan geven wij u een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.

Voor meer informatie zie ook onze Algemene voorwaarden. Voor vragen kunt u altijd een email sturen aan info@ridecars.nl